page_banner

8.11 Rapportu

① Uffiziu Naziunale di Statistiche: In u lugliu, l'IPC hè cresciutu di 0,5% per mese è di 2,7% per annu, mentre chì u PPI hè cascatu di 1,3% per mese, in crescita di 4,2% annu in annu.
② U Pianu di Implementazione per u Carbon Peaking in a Zona di Dimostrazione per u Sviluppu Integratu Ecologicu Verde in u Delta di u Fiume Yangtze hè statu ufficialmente implementatu.
③ U tassu di u funziunamentu di e fabbriche di stampa è di tintura in e regioni di Jiangsu è Zhejiang induve l'electricità hè limitata hè solu 50%, chì pò influenzà u prezzu di i tinture.
④ Media di i Stati Uniti: L'India prepara una nova prohibizione, destinata à i telefoni cellulari chinesi.
⑤ Rapportu di u think tank tedescu: L'aumentu di i prezzi di u gasu naturale pò influenzà seriamente l'industria chimica tedesca.
⑥ I prezzi di l'alimenti in i Stati Uniti anu aumentatu da 14% annu à l'annu in u lugliu, è i prezzi di l'ova sò cresciuti da 47% annu à annu.
⑦ A causa di l'inflazione crescente, più di 110 000 impiegati di Royal Mail anu annunziatu una greva generale.
⑧ Moody's, una agenzia di qualificazione di creditu internaziunale, hà riduciutu a prospettiva futura di l'Italia à negativa.
⑨ A pruduzzioni di materiali di custruzione in Turchia hè aumentata significativamente, facendu u quintu più grande esportatore di materiali di custruzione.
⑩ WhatsApp lanciarà 3 funzioni novi pensate per prutege a privacy di l'utilizatori.


Tempu di Postu: Aug-11-2022