page_banner

Cumu sceglie una macchina di riempimentu di liquidu

Cumu sceglie una macchina di riempimentu di liquidu
Sia chì site una nova pianta o l'automatizazione di una esistente, cunsiderendu una macchina individuale o invistisce in una linea completa, l'acquistu di l'equipaggiu mudernu pò esse un compitu in salita.Un puntu da ricurdà hè chì a macchina di riempimentu di liquidu hè l'unica macchina in cuntattu direttu cù u vostru pruduttu liquidu.Dunque, in più di l'efficienza operativa, hà bisognu di trattà u vostru pruduttu cun cura, senza compromette a qualità è l'igiene di u produttu.

Ci hè parechje aspetti è criteri da esse cunsideratu quandu selezziunate a megliu macchina di riempimentu di liquidu per a vostra impresa.Discutemu 5 di i più basi:

1. I vostri ditaglii di u produttu

Prima di tuttu, definisce a viscosità di u vostru pruduttu.Hè fluidu è acqua-like o hè semi-viscoso?O hè assai spessa è appiccicosa?Questu vi aiuterà à decide quale tipu di riempimentu hè adattatu per voi.Un filler di pistone funziona bè per i prudutti viscosi spessi mentre chì un filler di gravità serve megliu i prudutti fluidi.

U vostru pruduttu hà particulate cum'è in insalata o salsi di pasta, chì anu pezzi di verdura?Questi puderanu bluccà a bocca di riempimentu di gravità.

O u vostru pruduttu pò avè bisognu di un ambiente specificu.I prudutti biotecnologici o farmaceutici chjamanu riempimentu asetticu in un ambiente sterile;i prudutti chimichi necessitanu sistemi ignifughi, a prova di esplosione.Ci sò regule strette è norme riguardu à tali prudutti.Elencu tali dettagli hè imperativu prima di decide nantu à a vostra macchina di riempimentu di liquidu.

2. U vostru cuntinuu

Quandu cunsiderà a vostra macchina di riempimentu di liquidu, hè impurtante specificà chì tipu di cuntenituri pruponi di riempie.Riempite sacchetti flessibili, tetrapack o bottiglie?Sì i buttigli, chì hè a dimensione, a forma è u materiale?Vetru o plastica?Chì tippu di tappu o tapa hè necessariu?Crimp cap, fill cap, press-on cap, twist on, spray - ci sò infinite opzioni possibili.

Inoltre, avete bisognu di una soluzione di etichettatura?Definisce tutti questi bisogni in anticipu farà più faciule quandu discute i vostri piani cù i vostri sistemi di imballaggio è fornitori di forniture.

Ideale, a vostra linea di riempimentu di liquidu duveria offre flessibilità;duverebbe trattà una gamma di dimensioni è forme di bottiglia cù un tempu di cambiamentu minimu.

3. Livellu d'automatizazione

Ancu s'ellu hè a vostra prima incursioneriempimentu di liquidu automatizatu, duvete esse capace di specificà quanti buttigli avete bisognu à pruduce in un ghjornu, settimana o annu.A definizione di u livellu di pruduzzione facilita u calculu di a velocità o a capacità per minutu / ora di a macchina chì cunsiderà.

Una cosa hè certa: a macchina selezziunata deve avè a capacità di cultivà cù l'operazioni crescente.I riempitivi di liquidu duveranu esse aghjurnà è a macchina deve accoglie più capi di riempimentu quandu hè necessariu.

U numeru di buttigli per minutu necessariu per ghjunghje à e richieste di produzzione vi aiuterà à decide se un sistema di imballaggio manuale, semi-automaticu o completamente automatizatu hè ghjustu per voi.Certi sperti pensanu chì per i picculi pruduzzione, i machini di riempimentu di liquidi semi-automatici o ancu manuali anu sensu.Quandu a produzzione riprende o sò introduti novi prudutti, pudete aghjurnà à un cumpletamente automatizatu chì richiede menu interazzione di l'operatore è aumenta drasticamente a rata di riempimentu.

4. Integrazione

Un puntu da cunsiderà se a nova macchina di riempimentu di liquidu chì prupone di cumprà pò integrà cù u vostru equipamentu esistente o ancu l'equipaggiu chì pudete cumprà in u futuru.Questu hè cruciale per l'efficienza generale di a vostra linea di imballaggio è per evità di esse appiccicati cù machini obsoleti dopu.E macchine di riempimentu semi-automatiche o manuali ponu micca esse facili da integrà, ma a maiò parte di e macchine automatiche di riempimentu di liquidi sò pensate per allineà senza saldatura.

5. Accuratezza

A precisione di riempimentu hè un vantaghju chjave di i sistemi di imballaggio automatizati.O deve esse!I contenitori sottumessi ponu purtà à lagnanza di i clienti mentre chì l'overfilling hè un rifiutu chì pudete micca permette.

L'automatizazione pò assicurà un riempimentu precisu.E macchine di riempimentu automatizate sò dotate di PLC chì cuntrollanu i parametri di riempimentu, assicuranu u flussu di u produttu è un riempimentu coerente è precisu.L'overflow di u produttu hè eliminatu chì ùn solu risparmia soldi salvendu u produttu, ma ancu riduce u tempu è e spese spese per a pulizia di a macchina è di e zone circundante.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022