page_banner

Cumu sceglie a macchina di etichettatura automatica

Passu 1: Definite a capacità di produzzione di a macchina

Prima di inizià a ricerca di macchine automatiche di etichettatura, pigliate u tempu per definisce ciò chì cercate di riparà.Sapendu questu in fronte vi aiuterà à decide nantu à una macchina di etichettatura è un cumpagnu di fabricazione.

Avete pruvatu à implementà l'equipaggiu d'automatizazione, ma avete sentitu resistenza da a vostra squadra?In questu casu, pudete avè bisognu di un fabricatore di l'automatizazione chì furnisce furmazione in situ.Avete lanciatu un novu pruduttu è avete bisognu di automatizà un prucessu di imballaggio difficiule?In questu casu, pudete bisognu di un sistema di etichettatura integrata persunalizata.Avete statu assuciatu di pocu tempu per aiutà à migliurà i tempi di produzzione è a pruduzzioni?Avete incaricatu di implementà a nova tecnulugia è strategie nantu à a linea di produzzione?In queste situazioni, pudete bisognu di un equipamentu d'automatizazione è un fabricatore chì hà un prucessu chì hè supportatu da dati è prucedure.

Eccu alcuni dumande per aiutà à capisce a vostra situazione, i sfidi è i scopi.

Chì ghjè u pruduttu più chjucu è più grande chì necessita una etichetta applicata?
Chì etichette di taglia aghju bisognu?
Quantu veloce è quantu precisu aghju bisognu di applicà l'etichette?
Chì prublemi di pruduzzione hè attualmente a nostra squadra?
Chì hè l'automatizazione di successu à i mo clienti, squadra è cumpagnia?

Passu 2:Ricerca è Selezziunà un Produttore di Etichetta 

  • Chì tipu di supportu aftermarket hà bisognu à a mo squadra?U fabricatore offre questu?
  • Ci sò testimonii chì mostranu u travagliu di u fabricatore cù altre cumpagnie di imballaggi alimentari?
  • U fabricatore offre prove video gratuiti di i nostri prudutti processati nantu à i so equipaghji?

 

Passu 3: Identificà i vostri bisogni di l'applicatore di l'etichetta

A volte ùn site micca sicuru chì tipu di macchina di etichettatura o applicatore di etichette avete bisognu (esempiu pre-stampatu o stampatu è applicà) - è va bè.U vostru cumpagnu di fabricazione deve esse capace di aiutà à identificà a megliu suluzione basatu annantu à e sfide è i scopi chì sparte.
Passu 4: Pruvate i vostri campioni nantu à a Labelling Machine
Ùn hè mai male di dumandà.Un fabricatore chì hè cunfidendu in i so prudutti chì ponu risolve i vostri bisogni è furnisce una sperienza persunalizata dicerà sì.È ùn ci hè micca un modu megliu per validà a vostra decisione prima di cumprà qualcosa, chè di vede in azzione.

Dunque, dumandate di mandà campioni di u vostru pruduttu à u fabricatore è fighjate l'etichettatrice in persona o dumandate un video di a prova.Questu vi dà l'uppurtunità di dumandà dumande è assicuratevi chì a macchina produce un pruduttu di qualità chì site fieru.

Dumande à dumandà
L'etichettatrice funziona à a velocità chì u nostru prucessu di produzzione hà bisognu?
L'etichettatrice automatica applica etichette accuratamente à questa velocità?
Ci sarà una prova futura dopu l'acquistu di l'etichettatrice ma prima di a spedizione?NOTA: Questu pò include Test d'Accettazione di Fabbrica (FAT) o Test d'Accettazione di u situ (SAT).

 

Passu 5: Cunfirmà e Specifiche di u Tempu
Infine, ma micca menu menu, uttene clarificazioni nantu à u prucessu di implementazione è u tempu di consegna.Ùn ci hè nunda di peghju chè invistisce in l'equipaggiu d'automatizazione chì piglia mesi per pruduce risultati è ROI.Assicuratevi di ottene chiarezza nantu à i tempi è e aspettative da u vostru fabricatore.Sarete grati d'avè un pianu in u locu cù un prucessu è un cumpagnu di fiducia.

Dumande à dumandà
Quantu tempu ci vole à implementà ?
Chì tipi di furmazione sò dispunibili?
Offre aiutu à l'iniziu è furmazione?
Quantu dura a garanzia nantu à a macchina di etichettatura?
Chì supportu di serviziu tecnicu hè dispunibule in casu di dumande o preoccupazioni?


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022