page_banner

Qualchì cunniscenza di a macchina automatica di riempimentu di shampoo

Sapete chì tipu di macchina di riempimentu hè megliu per i vostri shampoo è detergenti?
Hè cumuni per diversi tipi di equipaghji di riempimentu per esse aduprati più in parechje industrii, cum'è riempitivi automatichi per suluzioni nantu à i prudutti di shampoo è detergenti, perchè furniscenu livelli di riempimentu precisi.

Fighjate à e macchine di riempimentu di shampoo in l'industria di cura persunale, in particulare i shampoo, hà assai benefici, cum'è l'accelerazione di a produzzione è u tagliu di i costi.U più impurtante, sti machini dà i megliu risultati è generanu rivenuti per a vostra cumpagnia.

Quandu sceglite e macchine di riempimentu di shampoo, pensate sempre à e caratteristiche di u vostru pruduttu.Questu faciliterà truvà u filler adattatu, chì vi aiuterà à ghjunghje à i vostri scopi.
Avemu elencatu e caratteristiche di i vostri shampoo è detergenti quì sottu, altri fattori da cunsiderà quandu sceglite u riempimentu, è u tipu di riempimentu chì pudete aduprà cù a vostra macchina di riempimentu.

1 、 Viscosità grossa è fina

I prudutti di cura persunale anu una varietà di viscosità, da un detergente assai fino à un shampoo assai grossu.Se u vostru pruduttu hè viscosu ligeru à mediu, pudete aduprà u filler overflow.

Per i prudutti più grossi, un filler di pompa seria una bona opzione.A scelta di u filler dependerà di e proprietà di u detergente o shampoo chì avete da aduprà.

2 、 Spuma di u pruduttu

Certi detergenti è shampoo facenu bolle quand'elli sò pieni in cuntenituri, chì ponu rende a produzzione di riempimentu disordinata.Ci hè parechje manere di assicurà chì a scuma ùn pruvucarà un riempimentu inconsistente.Un filler overflow funziona bè contr'à a schiuma per via di i so ugelli unichi è cumu u pruduttu si move avanti è avanti attraversu a macchina.

Inoltre, i prudutti più grossi ponu esse bisognu di riempimentu in fondu, un attache anti-spumante, o altre manere di mantene u pruduttu da spuma.A manera di piantà a scuma dependerà di quale tipu di detergente o shampoo utilizate.

3 、 Aggiuntu particelle fini

I particeddi fini sò avà aghjuntu à parechji prudutti per fà più scrubbing è purificazione.A maiò parte di u tempu, quandu questi picculi particelle sò prisenti, i fillers di pompa è pistone venenu in mente cum'è u megliu modu per trattà cun elli.

E macchine di riempimentu di overflow ponu ancu trattà di particelle fini finu à un certu puntu.Hè sempre pussibule di riempie i prudutti di grana cù un filler overflow, sempre chì a macchina pò trattà a viscosità.L'equipaggiu ghjustu dependerà di a quantità di particeddi in u pruduttu chì vulete riempie.

4 、 Tipi di tappi

In più di e caratteristiche di u produttu, i tipi di cappelli ghjucanu ancu un rolu impurtante in a scelta di una macchina di riempimentu di shampoo.Un tipu di capu ùn hà nunda di fà cù u pruduttu, ma u dispusitivu di imballaggio è capping.Puderete aduprà tappi piatti à viti, tappi di pompa, o simpricimenti tappi flip-top.

In a maiò parte di i casi, sti tippi di tappi viranu nantu à u cuntinuu chì sò stati utilizati, ma alcuni di elli ùn funzionanu micca cusì.I tappatori di mandrini è i tappatori di fusi sigillanu a maiò parte di i cuntenituri di i prudutti venduti in i magazzini.Mentre chì qualchì piazzamentu persunalizatu o inserimentu di pezzi pò esse necessariu per ottene un bonu segellu cù cimi di pompa è altre tapa.

Una macchina automatica di riempimentu di shampoo hè a megliu suluzione per i vostri bisogni di riempimentu, cù un riempimentu adattatu.Ricurdatevi di valutà e caratteristiche di ogni pruduttu per truvà a megliu suluzione di riempimentu.Sapete più nantu à e macchine di riempimentu è i servizii chì furnimu cuntattate cù u nostru squadra di esperti!


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022