page_banner

prudutti

Vetru plastica e-liquid cuncepimentu persunalizatu macchina automatica di riempimentu di prezzu di fabbrica

breve descrizzione:

Ci focalizemu nantu à a pruduzzione di varii tipi di linea di produzzione di riempimentu per diversi prudutti, cum'è capsula, liquidu, pasta, polvere, aerosol, liquidu corrosivu, ecc. e macchine sò tutte persunalizate secondu u pruduttu è a dumanda di u cliente.Sta serie di machine à imballaggio hè rumanzu in struttura, stabile in u funziunamentu è facile à operate.Welcome novu è vechji clienti lettera à negoziate ordini, u stabilimentu di partenarii amichevuli.Avemu i clienti in i Stati Uniti, u Mediu Oriente, l'Asia Sudueste, a Russia, etc., è avemu guadagnatu boni cumenti da elli cù l'alta qualità è un bonu serviziu.

U squadra di talentu di Ipanda Intelligent Machinery Garhers esperti di produttu, esperti di vendita è staff di serviziu post-vendita, è sustene a filusufìa cummerciale di "Alta prestazione, Bon serviziu, Bon prestigiu". I nostri ingegneri sò rispunsevuli è prufessiunali cù più di 15 anni di sperienza in l'industria.Seremu secondu i vostri campioni di produttu è u materiale di riempimentu rinviate u veru effettu di l'imballu Finu à chì a macchina funziona bè, ùn l'avemu micca spedita à u vostru latu. Scopu à offre prudutti d'altu livellu à i nostri clienti, adoptemu u materiale SS304, cumpunenti affidabili per i prudutti.È tutte e macchine anu righjuntu u standard CE.U serviziu post-vendita d'oltremare hè ancu dispunibule, u nostru ingegnere hè andatu per parechji paesi per u supportu di serviziu.Avemu sempre sforzu di offre macchine è serviziu di alta qualità à i clienti.

Perchè Sceglie Noi

l Dedicazione à a ricerca è u sviluppu

l Gestione esperta

l Una megliu comprensione di i bisogni di u Cliente

l Fornitore di soluzioni One Stop cù una offerta larga

l Pudemu furnisce u disignu OEM & ODM

l Migliuramentu Cuntinuu cù Innuvazione

 

Questu hè un video nantu à a macchina di riempimentu di e-liquid


Detail di u produttu

Tags di u produttu

riempimentu di e-liquid (1) riempimentu di e-liquid (2) riempimentu di e-liquid (3) riempimentu di e-liquid (4) riempimentu di e-liquid (5) plc pompa

 

Funzione:

1.This machine hè sèmplice è facile à upirari, currezzione errore, aghjustamentu, pulizia è mantenimentu.

2.With trasportu automaticu, riempimentu automaticu, senza buttiglia senza riempimentu.

3.Positioning di buttigli jammed, impediscendu goccia, lifting riempimentu è altre funzioni.Pò esse equipatu cù una tappa protettiva.

4.The parti cuntatti materiali adopra 304 azzaru inox.

U touch screen pò esse mostratu in inglese, spagnolu, rassina, talianu

 

è altre lingue, ponu esse persunalizate secondu a vostra esigenza.

Parametru principale di a macchina

Nome Macchina di tappatura di riempimentu U voluminu di riempimentu 5-250ml, pò esse persunalizatu
Pesu netu 550 kg Ripiene i capi 1-4 capi, ponu esse persunalizati
Diamitru di buttiglia Pò esse persunalizatu A velocità di riempimentu 1000-2000BPH, pò esse persunalizatu
Altezza di a buttiglia Pò esse persunalizatu Tensione 220V, 380V, 50/60GZ
Precisione di riempimentu ± 1 ml putenza 1,2 kW
Materiale di buttiglia Vetru, buttiglia di plastica Pressione di travagliu 0,6-0,8 MP
Material di riempimentu Gocce per l'occhi, e-liquid, oliu cbd U cunsumu d'aria 700 litri per ora

A parte di riempimentu di a macchina pò esse aduprata Pompa d'iniezione in acciaio inox 316L, cuntrollu PLC, alta precisione di riempimentu, faciule d'aghjustà u scopu di u riempimentu, u metudu di capping utilizendu un tappamentu di torque constantu, slip automaticu, u prucessu di capping ùn dannu micca u materiale, per assicurà. l'effettu di imballaggio.Hè adattatu per i prudutti di liquidu cum'è oliu essenziale, gocce d'occhi, smaltu per unghie, etc. Hè largamente applicatu per u riempimentu di prudutti in industrii cum'è l'alimentariu, i cosmetichi, a medicina, u grassu, l'industria chimica di ogni ghjornu, i detergenti, etc. ragionevule, affidabile, faciule da operare è mantene, in piena rispettu di i requisiti GMP.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi