page_banner

Linea di Produzione di Macchine di Riempimentu Farmaceuticu

Cumincià una nova linea di produzzione o aghjurnà una esistente pò esse una sfida.Avete assai da cunsiderà.Pò esse faciule d'esse sopraffattu da tuttu u compitu.Puderete truvà cusì chjappu in u big picture o stuck in the small details that you miss some of the basic, but important, things to consider.Mancà queste cose pò causà ritardi è vi costanu millaie è millaie di dollari.

À a fine di u ghjornu, avete da vene à una cunclusione chì vi lascia cunfidenza chì pudete furnisce un pruduttu di qualità, in modu coerente.Spessu, u primu passu hè u passu più duru in ogni grande prughjettu, cusì avemu pensatu chì vi dariamu una manu.In questu post, copreremu alcuni di i fundamenti per avè principiatu una nova linea per pudè guadagnà un pocu di trazione è avanzà in questu prucessu.

Cum'è sta stampa:

novu 2-1

Sta macchina hè principalmente aduprata per a linea di produzzione di riempimentu di reagenti è altri prudutti di piccula dose.Puderà realizà alimentazione automatica, riempimentu d'alta precisione, posizionamentu è capping, capping à alta velocità, è etichettatura automatica.Sta macchina adopta a rotazione meccanica per assicurà un funziunamentu precisu è stabile, pocu rumore, bassa perdita, è senza contaminazione di l'aria.Tutta a macchina hè fatta di acciaio inox 304, chì risponde à i requisiti GMP.

novu 2-2

Unscrambler di bottiglia

1.With senza apertura automatica buttiglia è piena buttiglia funzione stop automaticu.
Disegnu 2.Reasonable, funziunamentu stabile, operazione faciule è mantenimentu.
3.Can travaglià cù ascensore
4.SUS304 acciaio inox, GMP è internaziunale CE appruvatu
5.Standard sistema di cuntrollu buttone

Parte di riempimentu

1. U modu di buttiglia entrata pò esse in differente schema basatu nantu à u requisitu di l'utilizatori è funziunalità forma buttiglia.

2. Aduttà un cilindru di pistone in acciaio inox 316L, è un cilindru di pistone di ceramica o un metudu designatu da l'utilizatore per un riempimentu di precisione, a precisione di riempimentu hè di ± 0,5 ~ 1%

novu 2-3

3. A funzione di l'alarma automatica è si ferma quandu u riempimentu di l'agulla deviate da u collu di a buttiglia.

4. L'unica valvola di cuntrollu di entrata è uscita è a machinazione di precisione per assicurà micca caduta quandu si riempia.L'agulla di riempimentu si moverà su è giù o riempimentu sommergibile, per prevene bolle o spruzzi di liquidu.

novu 2-4

Parte di capping

A vàlvula di cuntrollu di entrata è uscita unica è a machinazione di precisione per assicurà chì ùn cascà micca quandu si riempie.L'agulla di riempimentu si moverà su è giù o riempimentu sommergibile, per prevene bolle o spruzzi di liquidu.

Parte di etichettatura

Soluzioni di etichettatura chì si integranu perfettamente in a linea di imballaggio, risultatu in una operazione 100% automatizata da u riempimentu à a finitura. Soluzioni Label.Labeling chì si integranu perfettamente in a linea di imballaggio, risultannu in una operazione 100% automatizzata da u riempimentu à a fine.

novu 2-5

Shanghai Ipanda Machine hè capace di currisponde à u più altu standard Pharma è aduttà un sistema di ispezione multi-task per furnisce i medicazione fabbricati più sicuri.

Personalizamu e macchine per adattà à i bisogni di l'automatizazione di u cliente per l'archiviazione, l'imballaggio o a palletrizazione.

Sè site interessatu in a nostra linea di produzzione, per piacè cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021